onze weboptimalisatie betekent: van meer bezoekers op je website tot meer klanten
Een website is tegenwoordig één van de belangrijkste communicatiemiddelen van een organisatie. Daarbij is het wel zaak dat de website goed gevonden wordt.
Onze weboptimalisatie biedt hierin de renderende uitkomst. Met onze weboptimalisatie verbeteren wij de vindbaarheid van je website (online) en verzorgen wij de nodige zoekmachine optimalisatie.
Weboptimalisatie = meer resultaat
Onze website optimalisatie bestaat uit zoekmachine optimalisatie, zoekmachine marketing en zeer belangrijk, de webanalyse. Onze ervaring leert dat wij, na het maken van een webanalyse, je duidelijk kunnen aangeven wat de sterke en zwakke punten van je website zijn.
Uit recent onderzoek kwam naar voren dat in Nederland de aankopen via internet in de komende jaren zal blijven stijgen. Dit is voor ons een reden om onze relaties attent te maken op het belang van een goede geoptimaliseerde website.
De vindbaarheid van een website vergroten is dus essentieel. We bieden diverse middelen aan voor weboptimalisatie
Hoog scoren in Google is een ‘on-going-process’ waarbij vele factoren belangrijk zijn. Het geheel zorgt ervoor dat je website hoog in Google staat.
Om hoog in Google te komen is het belangrijk om te weten hoe zoekmachines werken, waar zij op letten en hoe zij je website beoordelen.
Over het algemeen kun je zeggen dat de beste weboptimalisatie (SEO optimalisatie) voor een site het leveren van goede inhoud is in combinatie met een gedegen structuur. Zoekmachines (zoals Google en Bing) gaan op zoek naar de beste inhoud voor de gebruikers van de zoekmachine en daarom is een goede inhoud zeer belangrijk.
Waar let een zoekmachine op?
Een zoekmachine beoordeeld op een heleboel factoren je website. Dit samen met de ranking (positie) bepalen de online positie van je website. Bij Google geven ze zelf aan dat zij op meer dan 200 factoren letten wanneer zij je website beoordelen.
Een aantal van deze factoren zijn: domeinnaam, titel van de pagina, de gebruikte metatags, de gebruikte Alttags, de gebruikte zoektermen, de datum van publicatie of wijziging, de inhoud van de pagina, de opmaak van de content (H1, H2 enz.), de gebruikte links (interne en externe links), de relevantie van de links, social media.
Over het algemeen kun je zeggen dat de beste weboptimalisatie (SEO optimalisatie) voor een site het leveren van goede inhoud is in combinatie met een gedegen structuur. Zoekmachines (zoals Google en Bing) gaan op zoek naar de beste inhoud voor de gebruikers van de zoekmachine en daarom is een goede inhoud zeer belangrijk.
Waar let een zoekmachine op?
Een zoekmachine beoordeeld op een heleboel factoren je website. Dit samen met de ranking (positie) bepalen de online positie van je website. Bij Google geven ze zelf aan dat zij op meer dan 200 factoren letten wanneer zij je website beoordelen.
Een aantal van deze factoren zijn: domeinnaam, titel van de pagina, de gebruikte metatags, de gebruikte Alttags, de gebruikte zoektermen, de datum van publicatie of wijziging, de inhoud van de pagina, de opmaak van de content (H1, H2 enz.), de gebruikte links (interne en externe links), de relevantie van de links, social media.
Exposure is bekend met de do's and dont's van SEO optimalisatie. Hierdoor kunnen wij je garanderen dat je website na onze SEO optimalisatie bovenaan komt bij Google, Yahoo, Bing en andere zoekmachines.
Wij weten welke zaken zoekmachines
belangrijk vinden voor optimalisatie, deze verwerken wij voor je in je website.
Aan de hand van de verkregen informatie na het ‘crawlen’ van je website berekend Google met een ingewikkelde formule de waarde van je website. Deze waarde zorgt ervoor hoe hoog je website terug te vinden is in Google. Zoekmachines worden steeds slimmer. Zaken die voorheen werkten, werken nu niet meer.
Met iedere update van Google veranderd de manier van ranking van websites. Ze passen de logaritmen aan, hierop dient actie te worden ondernomen voor je eigen website. Zoekmachine optimalisatie is dan ook een vak wat continue in beweging is en waarbij behaalde resultaten uit het verleden geen garantie geven op de toekomst.
Up-to-date blijven is dan ook een must wanneer je serieus bezig wilt zijn met hoog in Google komen en niet onbelangrijk, je hoge positie bij Google behouden.
Als je de vindbaarheid van je website wilt vergroten, dan is onze website optimalisatie daarin dé renderende uitkomst.
Het belang van website optimalisatie
Aanwezig zijn op internet is niet voldoende. Gevonden worden op internet door je doelgroep is toch wat je wilt. Dat is toch
eén van de redenen waarom je een website hebt.
Wij gaan echter nog een stap verder. Na gevonden worden gaat het uiteindelijk om het resultaat, de conversie. Exposure zorgt dat deze toeneemt, na onze optimalisatie merkt je het positieve resultaat.